2021 Trade rumours and discussion

Talk on the national game

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby tigerpie » Tue Nov 02, 2021 12:11 pm

You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.
tigerpie
League - Top 5
 
 
Posts: 3184
Joined: Mon Mar 07, 2011 1:00 pm
Has liked: 329 times
Been liked: 280 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby MW » Tue Nov 02, 2021 12:49 pm

tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


He'll never get off the charge of being a f..king shit dancer...my god no wonder he had to allegedly force himself on her
MW
Coach
 
 
Posts: 11273
Joined: Wed Nov 30, 2005 8:55 pm
Has liked: 1994 times
Been liked: 1483 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby RB » Tue Nov 02, 2021 12:54 pm

MW wrote:He'll never get off the charge of being a f..king shit dancer


If that were a crime, there'd be plenty of us up for it in The Hague.
R.I.P. the SANFL 1877 - 2013
User avatar
RB
Assistant Coach
 
Posts: 4609
Joined: Fri Aug 26, 2011 3:45 pm
Has liked: 542 times
Been liked: 781 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby MW » Tue Nov 02, 2021 12:56 pm

RB wrote:
MW wrote:He'll never get off the charge of being a f..king shit dancer


If that were a crime, there'd be plenty of us up for it in The Hague.


Don't worry I'm pegging these stones from an enclosed glass house :lol:
MW
Coach
 
 
Posts: 11273
Joined: Wed Nov 30, 2005 8:55 pm
Has liked: 1994 times
Been liked: 1483 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Rik E Boy » Tue Nov 02, 2021 12:57 pm

tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


You're a barrell of laughs as well. Bloke's a grub. How many times does he need to shit on your club before you work out where the stink comes from? You're welcome to his underperforming arse.

regards,

REB
fkd is what we are
User avatar
Rik E Boy
Coach
 
 
Posts: 27120
Joined: Thu Oct 27, 2005 12:55 pm
Location: The Switch
Has liked: 1416 times
Been liked: 1597 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Eagles2014 » Tue Nov 02, 2021 1:51 pm

Rik E Boy wrote:
tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


You're a barrell of laughs as well. Bloke's a grub. How many times does he need to shit on your club before you work out where the stink comes from? You're welcome to his underperforming arse.

regards,

REB


Absolutely! While he was off in US doing coke and off his nut, Max Gawn and his team mates were back in the gym training hard when not due back for weeks. Wonder what Club will have success next season :shock:
Eagles2014
League - Top 5
 
Posts: 2575
Joined: Fri Aug 15, 2014 1:56 pm
Has liked: 9 times
Been liked: 348 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby tigerpie » Tue Nov 02, 2021 2:58 pm

Rik E Boy wrote:
tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


You're a barrell of laughs as well. Bloke's a grub. How many times does he need to shit on your club before you work out where the stink comes from? You're welcome to his underperforming arse.

regards,

REB

You're very qualified to talk about under performers I'll give you that.
tigerpie
League - Top 5
 
 
Posts: 3184
Joined: Mon Mar 07, 2011 1:00 pm
Has liked: 329 times
Been liked: 280 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Rik E Boy » Tue Nov 02, 2021 3:01 pm

tigerpie wrote:
Rik E Boy wrote:
tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


You're a barrell of laughs as well. Bloke's a grub. How many times does he need to shit on your club before you work out where the stink comes from? You're welcome to his underperforming arse.

regards,

REB

You're very qualified to talk about under performers I'll give you that.


LOL. Four flags since 1937. More comedy gold ha ha ha.

regards,

REB
fkd is what we are
User avatar
Rik E Boy
Coach
 
 
Posts: 27120
Joined: Thu Oct 27, 2005 12:55 pm
Location: The Switch
Has liked: 1416 times
Been liked: 1597 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Booney » Tue Nov 02, 2021 3:02 pm

tigerpie wrote:
Rik E Boy wrote:
tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


You're a barrell of laughs as well. Bloke's a grub. How many times does he need to shit on your club before you work out where the stink comes from? You're welcome to his underperforming arse.

regards,

REB

You're very qualified to talk about under performers I'll give you that.


This is taking happy clapping to another level. You pay him too much to do too little and he's a nightmare off field.

#nextdusty
PAFC. Forever.

LOOK OUT, WE'RE COMING!
User avatar
Booney
Coach
 
 
Posts: 52935
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:47 pm
Location: Alberton proud
Has liked: 6189 times
Been liked: 9146 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby mots02 » Tue Nov 02, 2021 3:26 pm

Booney wrote:
tigerpie wrote:
Rik E Boy wrote:
tigerpie wrote:You blokes provide great comedic value.
If he gets off the assault I'm sure you'll all submit a contrite apology hahaha.


You're a barrell of laughs as well. Bloke's a grub. How many times does he need to shit on your club before you work out where the stink comes from? You're welcome to his underperforming arse.

regards,

REB

You're very qualified to talk about under performers I'll give you that.


This is taking happy clapping to another level. You pay him too much to do too little and he's a nightmare off field.

#nextdusty


You're very qualified to talk about happy clapping I'll give you that

# ;) :lol:
User avatar
mots02
League - Best 21
 
 
Posts: 1881
Joined: Tue Mar 13, 2012 3:42 pm
Has liked: 104 times
Been liked: 572 times
Grassroots Team: Reynella

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby tigerpie » Tue Nov 02, 2021 5:09 pm

Anyone would have him in their best 22.
Might not be the best bloke on the piss but his best is elite.

All the nuffies bringing out the " Eddie's paying them off".
Don't lower yourselves to that level ffs!
tigerpie
League - Top 5
 
 
Posts: 3184
Joined: Mon Mar 07, 2011 1:00 pm
Has liked: 329 times
Been liked: 280 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby amber_fluid » Tue Nov 02, 2021 6:09 pm

tigerpie wrote:Anyone would have him in their best 22.
Might not be the best bloke on the piss but his best is elite.

All the nuffies bringing out the " Eddie's paying them off".
Don't lower yourselves to that level ffs!


Of course he’s in any teams 22.
He’s a good player but he’s no superstar that the media portray him as.

And Dayne Beams might disagree with your last statement
There are no stupid questions, just stupid people.
User avatar
amber_fluid
Coach
 
 
Posts: 10614
Joined: Wed May 21, 2008 10:18 am
Has liked: 1864 times
Been liked: 2032 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Vamos » Wed Nov 03, 2021 8:07 pm

Said to a Pie mate earlier in the year that DeGoey was only one indiscretion away from blowing out to 120kg and kicking bags of goals in country Victoria :D
Whoops, there goes another year. Whoops, there goes another pint of beer.
Vamos
Under 16s
 
Posts: 259
Joined: Sat Aug 28, 2021 12:55 am
Has liked: 43 times
Been liked: 45 times
Grassroots Team: North Haven

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Brodlach » Fri Nov 05, 2021 3:55 pm

Stengle officially signs with Geelong
July 11th 2012....
Brodlach wrote:Rory Laird might end up the best IMO, he is an absolute jet. He has been in great form at the Bloods
User avatar
Brodlach
Coach
 
 
Posts: 39932
Joined: Mon Jan 15, 2007 1:18 pm
Location: Unley
Has liked: 71 times
Been liked: 3085 times
Grassroots Team: Colonel Light Gardens

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Armchair expert » Mon Nov 15, 2021 2:41 pm

WTF

Hugh Greenwood to North
User avatar
Armchair expert
Coach
 
 
Posts: 5186
Joined: Tue May 15, 2018 9:18 am
Has liked: 269 times
Been liked: 639 times
Grassroots Team: Ports

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Tiger83 » Mon Nov 15, 2021 2:45 pm

Armchair expert wrote:WTF

Hugh Greenwood to North


Very cheeky move but that’s what you get when you ‘delist’ a seasoned player with 2 years to run on his contract and ‘promise to redraft him as a rookie’.
Makes a mockery of the whole rookie list system and it’s good to see a club be caught out, gambling and losing.
Tiger83
Under 18s
 
Posts: 547
Joined: Tue Jul 07, 2009 11:43 am
Has liked: 48 times
Been liked: 17 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Spargo » Mon Nov 15, 2021 2:48 pm

Armchair expert wrote:WTF

Hugh Greenwood to North

2 year deal apparently, handy get.
2017 safooty NFL tipping champ

Don’t lose your grip on the dreams of the past
You must fight just to keep them alive...
Spargo
Coach
 
 
Posts: 13710
Joined: Sun Feb 26, 2012 4:42 pm
Location: Printing the t-shirts
Has liked: 4314 times
Been liked: 4288 times
Grassroots Team: Sacred Heart OC

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby Booney » Mon Nov 15, 2021 3:03 pm

Hugh Greenwood
@HGreenwood3
·
Nov 11

Still On The Primary List
Still On The Same Contract
Still Been Medically Cleared To Train/Play For Over A Month
Still At The Suns
Still See Everyone Round 1
Was happy to cop the odd clickbait article & social nuff if it meant assisting the club’s overall list strategy.

Really, Hugh?
PAFC. Forever.

LOOK OUT, WE'RE COMING!
User avatar
Booney
Coach
 
 
Posts: 52935
Joined: Thu Oct 27, 2005 1:47 pm
Location: Alberton proud
Has liked: 6189 times
Been liked: 9146 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby reppoh_eht » Mon Nov 15, 2021 3:05 pm

Booney wrote:Hugh Greenwood
@HGreenwood3
·
Nov 11

Still On The Primary List
Still On The Same Contract
Still Been Medically Cleared To Train/Play For Over A Month
Still At The Suns
Still See Everyone Round 1
Was happy to cop the odd clickbait article & social nuff if it meant assisting the club’s overall list strategy.

Really, Hugh?


Yep, not a good look.

Assume Hugh had to agree to the deal? Doesn't paint him in the best light that's for sure.

Also makes the Suns look very silly (even more than normal)
reppoh_eht
Under 16s
 
Posts: 469
Joined: Mon Apr 30, 2007 11:24 pm
Has liked: 125 times
Been liked: 51 times

Re: 2021 Trade rumours and discussion

Postby MW » Mon Nov 15, 2021 3:09 pm

The Gold Coast Sun supporter is going to have fun booing Hugh next year...
MW
Coach
 
 
Posts: 11273
Joined: Wed Nov 30, 2005 8:55 pm
Has liked: 1994 times
Been liked: 1483 times

PreviousNext

Board index   Football  AFL

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests